Homepage  StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria

Nach unten 
4 verfasser
AutorNachricht
Samantha
remarkable ★
remarkable ★
Samantha


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1916
Anmeldedatum : 12.04.10

[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty
BeitragThema: [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria   [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria EmptyDo Aug 26, 2010 10:12 pm

Zitat :
“When I look at Victoria, I become more and more captivated. Often there are times when I wish that the imaginary marriage won’t come to an end,” said Nichkhun in an interview.

Through this week’s episode of MBC Section TV Entertainment, 2PM’s Nichkhun expressed his affection towards his on-screen wife, f(x)’s Victoria. As those words escaped his mouth, he surprised many of the viewers with his honest confession.

Thereafter, Nichkhun selected his ideal woman through a brief game of Ideal World Cup.

The winner of the final round was SNSD’s YoonA, but prior to playing the game, Nichkhun expected Victoria to be listed as one of the female candidates. The sneaky Ideal World Cup game didn’t include Victoria however, further making Nichkhun really surprised. But when he was asked if he wants YoonA to be his imaginary wife, Nichkhun shortly replied, “No comment.”

Meanwhile, this episode also revealed the set of Nichkhun’s advertisement filming.

Credits: Allkpop

Ich find das so süß *________*
Ich hätte nichts dagegen, wenn die zwei zusammen kommen xD
Nach oben Nach unten
http://nothingsover.taess.net
xiongmao
remarkable ★
remarkable ★
xiongmao


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 565
Anmeldedatum : 20.12.09

[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty
BeitragThema: Re: [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria   [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria EmptySa Aug 28, 2010 10:00 pm

Süß :D Naja, aber ich hätte Angst um Victoria, wenn sie echt zusammen kämen würden D: Hust...
Nach oben Nach unten
Makino
remarkable Team
Founder
remarkable TeamFounder
Makino


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 5857
Anmeldedatum : 09.12.09

[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty
BeitragThema: Re: [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria   [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria EmptySo Aug 29, 2010 12:34 am

ja da muss man echt angst haben xD
aber ich würd mich freuen, wenn es was "wahres" ist :D
ich freu mich wenn khun glücklich ist, wenn er auch mit mir glücklicher wäre xDDDD
Nach oben Nach unten
http://community.livejournal.com/himawari_subs
LeeDonew
remarkab
remarkab
LeeDonew


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 308
Anmeldedatum : 29.08.10

[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty
BeitragThema: Re: [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria   [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria EmptyDi Aug 31, 2010 5:41 am

Ich hätte auch Angst um Victoria...xD hihi was sagt unser feiner Herr da~ keke *etwas überrascht*
Ich frag mich ernsthaft warum ich dieses Pärchen überhaupt nicht ausstehen kann..xDD tja da kann man wohl nix machen ne :P
Nach oben Nach unten
http://iamsoessisted.wordpress.com
Gesponserte Inhalte





[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty
BeitragThema: Re: [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria   [100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria Empty

Nach oben Nach unten
 
[100827] [NEWS] Nichkhun is falling for Victoria
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» [100830][NEWS] Voting: Nichkhun and Victoria beliebtestes Pärchen
» [100915][News] Victoria to visit her in-laws in Thailand
» [100802][NEWS] Kiwang beichtet seine Gefühle für Victoria (f(x))
» [110124][NEWS] Nichkhun in Wilber Pan's MV
» [100916][NEWS] Nichkhun’s looks stand out in 2PM

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
re[mark]able :: Asian Wave :: Musik :: Archiv-
Gehe zu: