Homepage  StartseiteStartseite  FAQFAQ  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

Austausch | 

[100529][NEWS] YG Idols at VMAJ '10 + vids

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach unten 
AutorNachricht
Tofu
remarkable ★
remarkable ★

Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1892

BeitragThema: [100529][NEWS] YG Idols at VMAJ '10 + vids   Sa Mai 29, 2010 7:54 am

Zitat :

Big Bang won Best Pop Video!

Big Bang won Best New Artist!

Best Collaboration, GD & W-inds!

2NE1 PRESENTERS CUT introducing MILIYAH KATO

BB-2NE1 PERFORMANCES
GaraGaraGo / Fire / Hand Up

W-INDS ft GDRAGON
Rain Is Falling

MTV WORLD STAGE VMAJ 2010 held in Tokyo Yoyogi National Stadium today will start at 6.30 pm~8.30pm.

Big Bang gets nominated for 2 awards while Dong Bang Shin Ki will not be attending the upcoming MTV World Stage Video Music Awards Japan (WS VMAJ).

And domestic group Big Bang has been nominated for the awards ‘Best New Artiste Video Award’ and ‘Best Pop Video Award’.

Group Dong Bang Shin Ki has also been nominated for awards for the awards ceremony, however, they will not showing up at the event. In Japan, Dong Bang Shin Ki is currently undergoing dissolution. Ever since the discord between the 3 members of the group and their ageny SM Entertainment last July, the 3 members have been doing their individual activities in Japan, and in a while, they will be releasing an album as a trio unique group.

An official said, “There are no plans for them to attend the event. It is not an easy situation for all 5 of them to appear on stage together. And their Japanese agency AVEX has terminated the contract with SM Entertainment, the activities of a 5-member Dong Bang Shin Ki in Japan is discontinued.”

Group 2NE1 will be appearing for the award ceremony, doing the red carpet performance with Big Bang.

sources: Newsen (couldn't find the original source) / Sookyeong / MTVjapan
credit: clandestinepain & bbupdates2010 & sunggie07 @ YT / bbvipz.com

Das Lied von W-inds und GD kannte ich bis eben noch gar nicht. Aber cool, dass sie den Award abgesahnt haben! Und BB haben direkt noch zwei Awards bekommen! <333 GD sagt süß 'Thank You' xDD~ Love him!
Nach oben Nach unten
Inu-lain
remarkable ★
remarkable ★

Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1090

BeitragThema: Re: [100529][NEWS] YG Idols at VMAJ '10 + vids   So Mai 30, 2010 2:08 am

OMOO!!!
OMOO!!
KEITA IST JA NOCH HUEBSCHER GEWORDEN IN DEN LETZTEN JAHREN!
OMO!~~
-muss sich echt wieder mal mit W-inds beschäftigen X_X-
Wow~~~~ wie huebsch er ist, mit dem Blond - WOW! ♥
Omo. Okay.
Zurueck zu Big Bang. xD
Ja, freu mich echt fuer die~~ -immer noch so froh ueber Keita's blondes Haar xD-
Oh Gott, sry. Also. Ich find Dara sieht echt suess aus! :'D
Auch mit den Schuhen - lol x)

Allerdings, die Gara Gara Go! Performance - die war naja. Ich find GD echt stoerend im Hintergrund mit dem "whoopp~~" am Anfang.
Joar, die Performance von 2NE1 war auch nicht so der Hammer. Die waren echt alle ausser Atem, die Armen x_x
Un CL hat mich GENERVT, die die herumrennt -.-
Performance von W-inds war jez auch nicht so ~~~ der Oberhammer - ABER KEITAAA~~~ x)
Nach oben Nach unten

[100529][NEWS] YG Idols at VMAJ '10 + vids
Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
re[mark]able :: Asian Wave :: Musik :: Archiv-
Gehe zu: