Homepage  StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 [100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense

Nach unten 
2 verfasser
AutorNachricht
Tofu
remarkable ★
remarkable ★
Tofu


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1892
Anmeldedatum : 11.02.10

[100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense Empty
BeitragThema: [100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense   [100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense EmptyMo Mai 17, 2010 9:59 am

Zitat :
[100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense 16hzes

During the first episode of the ‘HaHa Mong Show,’ Big Bang’s youngest vocalists, Seungri and Daesung, came clean with their feelings towards their fellow Big Bang members.

Through the released music video, ‘Like Big Bang,’ which was released in honor of a segment in the show known as ‘Free Rap Music Video Talk Show,’ Seungri spoke of G-Dragon’s fashion sense.

In this music video, Seungri sang, “To follow this generation’s fashion leader, G-Dragon, is embarrassing. His style is covered all throughout Dongdaemun!” Dongdaemun, which is the largest shopping center in South Korea, is known for its diversity in styles offered and is often called the fashion “heart” of the country.

Shocked, the guests of the ‘HaHa Mong Show’ asked for Seungri’s true opinion on his leader’s sense of style, asking “but isn’t [G-Dragon] a fashionista?” In reply, Seungri gave a story to show just how crazy G-Dragon’s fashion sense can be. He explained, “There was this jacket that G-Dragon once wore [which I liked] until he turned around, revealing a huge hole in the back.”

Seungri then added, “[G-Dragon] is even able to wear girls’ sizes [in clothing,]” which further surprised the guests of the show.

S: ibigbang/omonatheydidn't@lj

LOL xD GDs Klamottengeschmack ist auch manchmal etwas seltsam. xD Komisch, dass man ihn als 'fashionista' bezeichnet und Taec dann als 'fashion terrorist'. LOL
Und dass er in Mädchenklamotten reinpasst, hätte man sich doch auch denken können, oder? xD Man sieht ihn an und WEIß es einfach. HAHA!

Und ein Bonus (das musste ich einfach klauen xD):

[100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense Tumblr_l1rqp55FVa1qabobvo1_250
Nach oben Nach unten
Nacchan
remarkable
remarkable
Nacchan


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 447
Anmeldedatum : 19.02.10

[100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense Empty
BeitragThema: Re: [100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense   [100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense EmptyMo Mai 17, 2010 11:05 pm

*looool*
ich bin Seungris MeinungXDD
Also manchmal isses in meinen Augen echt ein wenig unverständlichXD Weil, sein Style is auffällig, das auf jedenfall, aber das heißt nicht unbedingt das er gut istxD
Ok er kommt an, so ist es nicht. Aber manchmal ist es doch echt krass was er sich da an Klamotten zusammen mixt.
Wobei ich auch da nen paar sachen toll fandXD obwohl ich nicht weiß ob ich sie selbst wirklcih anzeihen würde. Beispiel die Blümchenjacke aus dem breathe MV. Die fand ich coolXDDDDD
UNd dass er in Frauensachen passt war doch echt klarXD wieso wundert die das noch?o.o
Nach oben Nach unten
 
[100501][NEWS] Seungri’s opinion on G-Dragon’s Fashion Sense
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» [100530][NEWS] Seungri elbows G-Dragon back!
» [100521][NEWS] YG Entertainment plays down talk that G-Dragon elbowed Seungri
» [100525][NEWS] Idol Fashion 2010: Mnet’s Best & Worst
» [101106][NEWS] Big Bang spenden Fashion-Sachen für einen guten Zweck
» [100501][J][NEWS] Karina spielt neben Tomohisa Yamashita die Hauptrolle in 'Ashita No Joe'

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
re[mark]able :: Asian Wave :: Musik :: Archiv-
Gehe zu: