Homepage  StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie

Nach unten 
4 verfasser
AutorNachricht
Makino
remarkable Team
Founder
remarkable TeamFounder
Makino


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 5857
Anmeldedatum : 09.12.09

[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptyDo März 04, 2010 2:54 am

[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie 34pgq4n

Zitat :
Hero Jaejoong of Korean idol group TVXQ will appear in a Japanese television drama, according to a source close to the singer.

The source said in a phone call with Asia Economic Daily on Tuesday that "it has recently been confirmed that Hero Jaejoong will appear in a drama to air on Fuji TV."

The pop idol will be starring in the TV series titled "Sunao ni narenakute", written by popular television writer Kitagawa Eriko.

This will be the second collaboration between the famed writer and singer; they first met last year as writer and actor on telecinema "Postman to Heaven", which starred Hero Jaejoong and Korean actress Han Hyo-joo.

"Sunao", a story of friendship between a man and a woman who became acquaintances through Twitter, will star top Japanese actors Eita and Ueno Juri of smash hit TV series "Nodame Cantabile". Eita is set to play a newbie cameramen while Ueno will portray a temporary high-school teacher.

The series, which premieres in April, will be broadcast every Thursday at 10 p.m.

Hero Jaejoong debuted in 2004 in the five-member boy band TVXQ, one of the most successful K-pop acts in Asia. They reportedly have the largest fanbase in the world and have enjoyed great success in the Japanese music industry in particular.

The band became the first foreign artist to top the Oricon singles charts six times with their 27th single "Share the World/We are!" released last year.

Source: Asiae
Nach oben Nach unten
http://community.livejournal.com/himawari_subs
Gast
Gast
Anonymous



[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptySa März 06, 2010 9:25 am

Oh, ich bin natürlich direkt mal auf die offizielle Homepage des Dramas gegangen, um zu sehen, ob es da mehr Infos gibt. Aber leider findet man da bisher noch nicht so viel zum Cast, nur ein bisschen mehr zur Handlung :/ Geht offenbar um 5 Leute, die sich über Twitter kennengelernt haben.... nun ja.... hahaha
Es sieht nicht so aus, als ob er wirklich ne große Rolle hätte, außer er ist der Cast, der noch mit TBA bezeichnet ist... Man kann ja hoffen, hihi 02

Offizielle HP hier:
http://wwwz.fujitv.co.jp/sunao/index.html
Nach oben Nach unten
Monceri
remarkable ★
remarkable ★
Monceri


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1108
Anmeldedatum : 18.01.10

[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptySa März 06, 2010 12:56 pm

Also ich bin schon ganz gespannt :)
Ich hoffe es gibt bald mehr Info <3
Nach oben Nach unten
Tofu
remarkable ★
remarkable ★
Tofu


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 1892
Anmeldedatum : 11.02.10

[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptySo März 07, 2010 1:30 am

Ich glaub nicht, dass er die Rolle macht xD Aber naja, mal abwarten xD
Nach oben Nach unten
Gast
Gast
Anonymous



[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptySo März 07, 2010 6:22 am

Ja, ich glaub es auch nicht wirklich. Ist schließlich 'ne japanische Serie. Aber besonders JJ ist eben in Japan voll der Renner. Ich denke, wir können schon mehr erwarten als eine einfache Nebenrolle, nur eben keine Hauptrolle.
Nach oben Nach unten
Pinkymoon
re
re
Pinkymoon


Weiblich
Anzahl der Beiträge : 33
Anmeldedatum : 08.03.10

[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie EmptyMo März 08, 2010 11:12 am

jaaaaa gott ich war so aufgeregt als ich das gelesen habe!!
Ich bin schon so gespannt.
Auch wenn ich Eita nicht wirklich mag, werd ichs mir ansehen alleine wegen Jae xD
Ich hoffe mal dass bald mehr Infos zur Story veröffentlicht werden ^^
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty
BeitragThema: Re: [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie   [100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie Empty

Nach oben Nach unten
 
[100303][NEWS] Hero Jaejoong to appear in Japanese TV serie
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» [100313] Hero Jaejoong To Grace Cover Of Japanese Magazine
» [101101][NEWS] Hero JaeJoong's neues Tattoo
» 13/02 - NEWS - Japanese Singel 'Mona Lisa'!!
» [100303][K][NEWS] SS501 wird am 1.Mai neues Album veröffentlichen
» [100103][J][NEWS] 2009's Top Movies at Japanese Box Offi

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
re[mark]able :: Asian Wave :: Musik :: Archiv-
Gehe zu: